Flotila CS FLEET - československá komunita hráčů MMOTSG NavyField
Uživatel
Nejbližší akce
Žádné akce.
Novinky
Přihlášení (0)
Anketa
Žádná anketa není aktivní.
O webu
CSFLEET CMS
verze 3.7

© 2006 - 2018

Listerofsmeg
Spřátelené weby

Fan web MMOTSG World of Tanks

[Č]asto [K]ladené [D]otazy (FAQ)

Kategorie a podkategorie
CS Fleet (missouri)
Obecné rady
Klíčové termíny v Navyfieldu
Neutral
Kriegsmarine (km)
Imperial Japanese Navy (ijn)
Royal Navy (rn)
US Navy (us)
Tipy a triky pro hru

Vyhledávání ve FAQ
  

Kategorie: Obecné rady
Podkategorie: Různé

Autor: RaDaR303   ^^ Nahoru ^^
Čekejte v Blitzu/GB1 úplně do jejího konce i když určitě víte že vyhrajete a dostanete víc expů, creditů a pointů než kdyby jste bitvu opustili před potopením všech nepřátelských lodí.

Autor: Listerofsmeg   ^^ Nahoru ^^
Dodržujte pečlivě pravidla Navyfieldu, vyvarujte se čehokoliv co je oficiálně zakázáno TNF. Seznam takových zakázaných praktik je na www.trainworld.us.

Border cheating alias border hugging, česky prostě jízda za okrajem viditelnosti na mapě oficiálně zakázaná není, ale je to praktika neférová, oficiálně bonzovaná členům TNF a tudíž přinášející problémy - závěr: nedělejte to.

Než začnete hostovat jakoukoliv hru, naučte se poznávat lodě a přibližně odhadovat (zvlášť u menších bitev) sílu a potenciály jednotlivých lodí, nebalancujte hry výhradně podle součtů tonáží, prakticky nic to neznamená. Tak se vám bude stávat méně často, že vám budou nadávat že stackujete hru (stack = situace, kdy je záměrně znevýhodněný jeden tým). Na lidi co po prohrané bitvě nadávají, že jste hru stacknuli, když vyhrávajícímu týmu zbylo 4 - 5 lodí, zvysoka kašlete, pravděpodobně se nejednalo o stack, ale o čistou neschopnost druhého týmu. Jiný případ je pokud vyhrávajícímu zbývá 15 lodí, v této situaci už bylo něco špatně a je třeba se nad tím zamyslet a do budoucna se z toho poučit.

Naučte se orientovat na bojišti a odhadovat situace, do kterých se pustit, tzn. rush (rush = doslova střemhlavý nájezd na cizí loď, zpravidla poměrně účinný, ačkoliv často končící smrtí rushujícího, v závislosti na štěstí a skillu cíle) proti 4goldbar BB s čímkoliv jiným než obdobnou silou, je sice akce hrdinná, leč poměrně zbytečná. Rush proti torpédové stěně je akce taky hrdinná, ale bez patřičných schopností manévrování mezi torpédy poměrně marná.

Pro bitevní lodě a křižníky se naučte pracovat s manuálním mířením, ušetříte si spoustů nervů se soustřel neznajícím automatickým mířením (pozn. autora pro neznalé - soustřel znamená že děla střílejí "do jednoho místa").

Leechování (stání na startu a čekání na výsledek) v bitvách se sdíleným výsledkem je činnost krajně neoblíbená, občas i teamkillem končící.

Montovat torpéda na lodě jako je CL a CA (vyjma japonských CL), je zvyk divný, samozřejmě není zakázaný, ale měl by se zamyslet sám autor této kombinace jestli je to užitečné, nebo jenom zbytečné plýtvání místem a rychlostí ve prospěch neužitečného maskování CA za rádoby TW :) .

Montovat pancíř, vyjma opravdu těžkých bitevních lodí, na kterých většinou stojí tým, na lodi menší nemá moc smysl, jak by řekl Darkwolf: "Pokud to nemá 6'' tak je to na nic." Vyjímku tvoří bulge (bulge = spodní pancéřový pás, protitorpédová pasivní ochrana trupu lodi), který, pokud ho máte dost (100 a více), vám dokáže zachránit život, pokud vás rushne nějaký zběsilý japonec, nebo DD obecně.
Pokud začínáte s Navyfieldem, neberte si Kriegsmarine. Je to jeden z nejtěžších národů v NF, lepší je začít na US Navy a po nějaké době pokračovat


^^ Nahoru ^^